Projektowanie graficzne to pojęcie, z którym zapoznajemy się, gdy zakładamy firmę, gdy potrzebujemy logo, wizytówek, papieru firmowego lub materiałów drukowanych wymagających projektu graficznego. Każda firma, marka, stowarzyszenie, a także wydarzenie dąży do tego, ażeby ogólny wizerunek graficzny był wysokiej jakości, zapadający w pamięć, przyszłościowy i bez wątpienia bardzo szybko znany. Dlatego projekt wizualny jest tak istotny w marketingu.
Cel projektowania tożsamości korporacyjnej
Głównym misją zintegrowanego projektu graficznego jest uzyskanie unikalnego, innowacyjnego i skutecznego podejścia na rynku (sprawdź: dowiedź się więcej o agencji reklamowej i tworzeniu identyfikacji wizulanej). Powinien on prezentować się w jednolity sposób od pierwszego spojrzenia, tak ażeby klienci wiedzieli, o jaką firmę chodzi, gdy spojrzą na logo lub drukowane materiały promocyjne. O ile rynek nie rozpoznaje Cię na 1szy rzut oka, konkurencja jest o krok przed Tobą. Przy projektowaniu materiałów powinno się pamiętać o użytkowniku końcowym. Niezależnie od tego, czy projektujesz elementy do druku, czy do zastosowania w internecie, możesz wpływać na odbiorców, mając na uwadze różne zmysły (sprawdź: projektowanie graficzne). Oba rodzaje mediów zapewniają stymulację wizualną poprzez obrazy i typografię, niemniej jednak różnią się radykalnie, jeżeli chodzi o wykorzystanie pozostałych zmysłów. Weź do ręki gazetę, kartkę z życzeniami lub czasopismo, a zrozumiesz, co znaczy zmysł dotyku, który nie jest związany ze zmysłem wzroku. Możesz być stymulowany i przyciągany przez materiał, który wybierzesz, albo możesz być podekscytowany zapachem świeżo wydrukowanej książki. Projektując elementy stron www, można wykorzystać technologię do zapewnienia emocji multimedialnych. Do prac internetowych można dołączać filmy wideo lub animacje, ażeby tchnąć w nie ciut życia. Można nawet włączyć dramatyczną ścieżkę dźwiękową, aby urozmaicić zajęcia.
Polecamy: https://www.whiteart.pl/klienci