Reklama dla twojego biznesu

Kampania ulotkowa, tożsamo jak każda inna strategia marketingowa, wymaga bardzo starannego planowania. Roznoszenie ulotek od drzwi do drzwi to tradycja pomiędzy narzędzi marketingowych, która stale się odnawia. Ale nie chodzi jedynie o ulotki: można też dostarczać bezpłatne próbki albo oferty specjalne od dużych sprzedawców detalicznych, a także wszelkiego rodzaju materiały reklamowe.

Dystrybucja ulotek w systemie od drzwi do drzwi oznacza możliwość skutecznej promocji firmy i dotarcia do wybranych odbiorców na określonym obszarze (polecamy: zerknij jeśli chcesz wiedzieć więcej o materiałach reklamowych tworzonych dla firmy).
Projekt graficzny – ulotki reklamowe
Przede wszystkim trzeba wziąć pod uwagę rozmiar i kształt ulotki lub broszury, która ma być utworzona. W współzależności od tego, jaką formę dystrybucji materiałów reklamowych wybrałeś, rewelacyjny rozmiar będzie się różnił. O ile na przykład zdecydowałeś się na ręczną dostawę w obszarach tranzytowych, z pewnością nie gorzej będzie zaprojektować niezbyt duże ulotki, które ludzie mogą włożyć do kieszeni lub torby, jednak jeżeli już marketing ma być dostarczona do domów, format może być większy (polecamy: projekt graficzny). Kolejnym krokiem jest określenie walorów estetycznych ulotki, które będą miały decydujące znaczenie dla pozyskania spojrzenia odbiorcy. Z tego powodu najwłaściwszym wyborem będą jaskrawe kolory, proste geometryczne kształty o dużym kontraście i niekonwencjonalne obrazy. Ważne jest też określenie, do kogo ma być skierowany nasz przekaz, ponieważ wybór grafiki, formatu papieru i tekstu będzie musiał być inny, jeżeli już kierujemy go do młodej lub starszej grupy odbiorców. Wiek odbiorcy będzie miał również decydujące znaczenie przy określaniu wielkości czcionki, która powinna być zazwyczaj czytelna dla wszystkich.

Źródło informacji: www.whiteart.pl/jak-dzialamy

Written By

More From Author

You May Also Like