Inwestycja w materiały reklamowe

Projektowanie opakowań to istotny krok – trzeba go stworzyć w sposób przemyślany. Opakowanie jest często – jeśli nie za każdym razem – pierwszym kontaktem produktu z klientem. A wszyscy wiemy, jak istotne jest pierwsze złudzenie.

Przenigdy nie mamy drugiej szansy, ażeby zrobić pierwsze złudzenie (źródło: projektowanie graficzne). To, jak zaprojektowano opakowanie, jak zapakowano produkt, ma zasadnicze znaczenie dla budowy u klienta tak zwanej percepcyjnej wartości produktu. Nigdzie indziej projekt graficzny nie wymaga od użytkownika natychmiastowej reakcji emocjonalnej tak jak między półkami. W tłumie konkurujących ze sobą produktów opakowanie musi przyciągnąć uwagę konsumenta, w ułamku sekundy opowiedzieć historię zawartości, wzbudzić zaufanie odbiorcy i przekonać go do wzięcia produktu do ręki i dokonania zakupu.
Projektowanie graficzne – znaczenie
Projektowanie jest jednym z kluczowych elementów gospodarki cyrkulacyjnej. Jest to sedno cyrkularności. Tradycyjne projektowanie (jak także tradycyjna konsumpcja) ma na celu wyłącznie zaspokojenie potrzeb użytkownika końcowego. Jeśli myślimy o projektowaniu dla gospodarki cyrkulacyjnej, musimy poszerzyć nasze horyzonty. Powinniśmy brać pod uwagę nie tylko i wyłącznie użytkownika końcowego, niemniej jednak także wpływ naszego projektu na wszystkie aspekty i interesariuszy. Powinniśmy także zidentyfikować i zająć się wszelkimi niezamierzonymi konsekwencjami naszego projektu. W projektowaniu opakowań na prawdę bardzo często brakuje szczerości w określaniu, czym ze starannością jest oferowany przez nas produkt (dodatkowe informacje: dodatkowe informacje o materiałach reklamowych dla firmy). Jednym z największych błędów projektowych jest przedstawianie produktu jako zbyt doskonałego i raczej nierealistycznego. Często widzimy na półkach sklepowych, że na niektórych opakowaniach znajdują się herbatniki, które są oblane dużą ilością czekolady. De fakto w tym przypadku najczęściej kupujemy zwyczajne herbatniki, a czekoladę powinniśmy oczywiście dodać sami. Jest to także częste zjawisko w grupie mleczarskim. Jogurty o najniższej zawartości owoców najczęściej mają narysowane wielkie, świeże, czerwone czereśnie. Projektowanie opakowań powinno być uczciwe, tak by nie oszukiwać klientów.

Więcej informacji na stronie: www.aldo-kalendarze.pl/kalendarze-ksiazkowe

Written By

More From Author

You May Also Like