Jaki kalendarz wybrać dla kontrahenta?

Coraz więcej firm inwestuje w gadżety reklamowe, czyli personalizowane upominki wręczane pracownikom firmy, klientom a także partnerom biznesowym. Głównie taki upominek to miły gest, który wywołuje pozytywną reakcję u osoby obdarowanej, a zatem buduje wytrzymałe relacje. Bez wątpienia dobre relacje z partnerami biznesowymi, jak także budowanie więzi z klientami jest istotnym elementem sukcesu handlowego firmy.

Nie jest zatem zaskoczeniem, że przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po gadżety reklamowe, takie jak notes reklamowy.
Kalendarz dla klienta – na co zwrócić uwagę?
Kalendarze biznesowe powinny wyróżniać się głównie solidnym wykończeniem oraz wysoką jakością zastosowanych materiałów. Warto zdawać sobie sprawę, że są to gadżety, które mają nas wypromować, a zatem przedstawiać w jak najkorzystniejszym świetle. Właśnie dlatego warto skorzystać z usług specjalistycznych firm, które oferują kompleksowe usługi w zakresie projektowania oraz wykonawstwa kalendarzy reklamowych, takich jak kalendarze plakatowe czy planszowe. Pamiętajmy, że kalendarz który pełni rolę gadżetu reklamowego, musi zawierać treści reklamowe, takie jak logotypy, bardzo często stosuje się też zdjęcia pokazujące firmę w lukratywnym świetle. Co więcej, warto stosować dodatki, tj. kolorowe tasiemki z nadrukami, wklejki reklamowe czy tłoczenie znaku lub grawerowanie logo. Szczególnie kalendarze książkowe dają ogromne możliwości personalizacji, dzięki  czemu możemy podnieść wartość wizualną kalendarza, jak także wzmocnić przekaz marketingowy.

Źródło: https://www.iveno.pl/zapytanie