Agencje reklamowe – co mogą zaoferować

Kampania ulotkowa, jednakowo jak każda inna strategia marketingowa, wymaga bardzo starannego planowania. Roznoszenie ulotek od drzwi do drzwi to tradycja wśród narzędzi marketingowych, która przez cały czas się odnawia. Ale nie chodzi tylko o ulotki: można też dostarczać bezpłatne próbki lub oferty specjalne od dużych sprzedawców detalicznych, oraz wszelkiego rodzaju materiały reklamowe.

Dystrybucja ulotek w systemie od drzwi do drzwi oznacza możliwość skutecznej reklamy firmy i dotarcia do wybranych odbiorców na określonym obszarze (warto także zobaczyć: przeczytaj więcej o identyfikacji wizualnej).
Projekt graficzny – ulotki reklamowe
Głównie należy wziąć pod uwagę rozmiar i kształt ulotki lub broszury, która ma być utworzona. W współzależności od tego, jaką formę dystrybucji materiałów reklamowych wybrałeś, idealny rozmiar będzie się różnił. Jeśli przykładowo zdecydowałeś się na ręczną dostawę w obszarach tranzytowych, z całkowitą czyli stu procentową pewnością lepiej będzie zaprojektować niezbyt duże ulotki, które ludzie mogą włożyć do kieszeni lub torby, jednak jeżeli reklama ma być dostarczona do domów, format może być większy (warto także zobaczyć: materiały reklamowe). Kolejnym krokiem jest określenie walorów estetycznych ulotki, które będą miały decydujące znaczenie dla pozyskania spojrzenia odbiorcy. Z tego powodu najwłaściwszym wyborem będą jaskrawe kolory, proste geometryczne kształty o dużym kontraście i niekonwencjonalne obrazy. Istotne jest także określenie, do kogo ma być skierowany nasz przekaz, ponieważ wybór grafiki, formatu papieru i tekstu będzie musiał być inny, jeżeli kierujemy go do młodej lub starszej grupy odbiorców. Wiek odbiorcy będzie miał również decydujące znaczenie przy określaniu wielkości fonty, która powinna być zazwyczaj czytelna dla wszystkich.

Sprawdź tutaj: www.whiteart.pl/oferta

Written By

More From Author

You May Also Like