Jeżeli już szukasz pomysłów na ulotki reklamowe, przykładów i porad, to jesteś we właściwym miejscu. Poniżej wyjaśniamy, dlaczego ulotki są dziś wciąż efektywnym narzędziem reklamowym i jak można je poświęcając własny czas wytworzyć. Podczas gdy e-maile są bardzo szybko wyrzucane do kosza, a promocji w mediach społecznościowych i na wortalach internetowych są często prawie że ignorowane, ulotki cieszą się ogromną popularnością Jest to jedna z najstarszych form komunikacji w marketingu, niemniej jednak wciąż skuteczny sposób rozpowszechniania informacji o firmie i jej ofercie.
Skuteczny marketing
Niektóre ulotki są od razu zauważane, ponieważ mają zwłaszcza schludną kolorystykę (sprawdź też: zobacz jeśli chcesz wiedzieć znacznie więcej o agencji reklamowej i tworzeniu materiałów reklamowych). Jeżeli to możliwe, unikaj monotonnych kolorów i wybieraj bardziej żywe. Są to kolory: niebieski, żółty, zielony i różowy, które przyciągają uwagę klientów. Bez względu na to, czy promujesz np produkt, czy usługę, wydarzenie, menu lub inny rodzaj treści, kolor jest niewątpliwie ważnym czynnikiem (zobacz więcej: projektowanie graficzne). Na 100 procent wybór dokładnie określonej fonty to bardzo dobry sposób na wyróżnienie ulotki. Dzięki stosownej czcionce projekt z pewnością zyska na atrakcyjności. W ten sam sposób informacje ustalone w ulotce będą bardziej czytelne dla potencjalnych klientów. Możesz też zdecydować się na wykorzystanie różnych czcionek w tej samej ulotce, aby pozyskać jeszcze bardziej kreatywny i wyróżniający się przekaz. Projekt graficzny powinien być oryginalny i przyciągający uwagę. Tworząc ulotkę, możesz potrzebować dobrego pomysłu, który wcale nie jest banalny. Ażeby zaskoczyć odbiorców, można zastanowić się o bardziej nietypowym szablonie. Np można użyć tekstu, obrazu i grafiki, by stworzyć różnorakie warstwy, tak jakby niektóre elementy były bliżej siebie, a inne dalej od siebie. Ta szczególna zabawa z detalami graficznymi wykonuje obraz, który jest świetnie umiejscowiony w przestrzeni i daje niemalże trójwymiarowe doznania wizualne.
Sprawdź tutaj: www.whiteart.pl/oferta