Wizerunek firmy w internecie

Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego niektóre korporacje na świecie co jakiś czas robią rebranding? Najczęściej spowodowane jest to niezadowalającymi wynikami finansowymi. Ich internetowa marketing nie przynosi żadnego pożytku. Wręcz setki tyś. przeznaczonych na nowoczesną reklamę nie są gwarancją oczekiwanych efektów.

Jeżeli już duża firma notuje straty, to coś nie działa prawidłowo. Wówczas szuka się nowych ścieżek rozwoju, nowej grupy odbiorców, przez co wielokrotnie duży brand podejmuje decyzję o zupełnej zmianie. Zaczynają oni tworzenie logo na nowo. Następnie szukają wykonawców donowych projektów graficznych. Poszukują kreatywnych agencji reklamowych z w pełni odmiennym spojrzeniem na sytuację. Ma to na celu wytworzenie całkowicie nowej firmy dla klientów. W umyśle klientów ma stworzyć się zupełnie inna marka. Marka o innych cechach, wartościach i przekonaniach. Skoro stary brand się wypalił bądź był nietrafiony, to należy wyciągnąć z tego niewypału jak najlepsze wnioski i zacząć na nowo. Taką decyzję podjęło już wiele światowych marek. Wydaje się zatem, że taki kierunek może być również dobrą drogą dla niewielkich firm, które notują od dłuższego czasu tylko regres i reklama on-line nie daje żadnych nowych efektów. Nowe opakowanie produktu bądź wyuzdane projekty graficzne etykiet mogą być kluczem do sukcesu.Należy jednak mieć na uwadze, że czasami wystarczy drobna zmiana, by klienci ponownie pokochali nasze produkty i usługi. Stąd też nie trzeba wyciągać pochopnych wniosków. Całkiem możliwe, że w naszym przypadku wystarczy wyłącznie poprawiony wizerunek firmy w oczach odbiorców?

Sprawdź tutaj: www.whiteart.pl

Written By

More From Author

You May Also Like